spolarvätska

Ännu en liten update då det tar sån tid mellan dom...
Man har sån tur med allt så! Hade ännu en hund på G, dom föddes igår, och givetvis var det bara 4 små tjejer som föddes, jag som bestämt skulle ha en hane om jag ska ha en överhuvudtaget. Lika bra o lägga det på hyllan som det ser ut.

Har mycket på nu i Augusti, möten med terapeuter och en psykdoktor eller va man ska kalla det, redan nästa vecka. Nu i helgen ska jag eventuellt kolla på flygfesten, får se om jag går ut eller inte. Efter alla möten åker jag förmodligen med en vän o gammal arbetskamrat till vår stuga i strömstad och hittar på massa äventyr. Sen ska jag på golfresa till Åland med ett gäng sköna typer! Veckan därefter fyller jag nog år tror jag. Läs och förstå - Jag vill inte bli uppvaktad på något sätt. Låt mig vara, vilket blir lätt då jag åker iväg men jag vet inte vart, bort bort bort.

Jag är fortfarande mellan jobb som det så fint heter, men jag har inget på gång och vet inte vad jag vill göra. Studier vill jag iaf inte, men kan tänka mig en yrkesutbildning. Stämplingen man har är lite väl låg så har i det närmaste bestämt mig att säga upp lägenheten om jag vaknar i tid imorgon och får ringa telia osv om abonnemangsflytt av bredband och dyl.
Just nu känns det som den enda lösningen.

Slänger in en update sen när jag vet mer.

“A pessimist is somebody who complains about the noise when opportunity knocks.”
-Oscar Wilde



Kommentarer
Postat av: malin

Åland Danne, m Hale & Helena eller? Vi ska oxå dit då...om vi får tag på nånstans att bo, World Tour Beach Volley. Ses där kanske!

Kram m.

2009-08-06 @ 23:13:23
Postat av: Danne

Japp det stämmer bra! Det blev Hale, helena jag och Dan. Det kanske vi gör :) Vi hade väl tänkt kolla på volley också, blir nog kul:)

2009-08-07 @ 06:51:46
URL: http://fusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0