Tearless grief bleeds inwardly

Då va lägenheten uppsagd. Ska försöka börja packa saker redan i början av september och börja flytta till mor & far. Trist, men ett måste. Händer inte så mycket till vardags så har egentligen inget att skriva om. Känslor skulle man kunna skriva hur mycket som helst om, men hur kul är det att sitta o skriva om hur deprimerad man är, vilka tankar man har, hur man ska gå vidare??

Kan ju nämna att jag
kanske inte är som jag varit innan, eller det är jag inte, och det beror just på hur jag mår. Ibland känner jag inte igen mig själv, och då får det vara så. Gillar ni inte läget så visst, det är helt upp till er. Men så här är det. Antingen så förstår ni, eller inte.. Har själv svårt att förstå någonting utav det här, så antagligen så gör inte ni det heller.






Saknar dig min ängel!! Om du visste hur svårt livet är idag. Innan olyckan hade vi allt, idag har jag ingenting mer än minnen av dig. Älskar dig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0