Hmpf

Jadu, finns inte mycket att skriva om. Liten by - många problem. Känns det som iaf.
Människor i detta lilla samhälle, som orkar bry sig mer i andras liv än deras egna? Jag förstår riktigt inte vad det är som är tjusningen i det hela, finns säkert nå sjukdomsnamn på det sjuka problem folk har. Näsvisa jävlar.
Vill ni ha något sagt OM mig, säg det till MIG och inte runtom. Liten by som sagt, det kommer fram, det kommer fram.
Med det nämnt så behöver jag inte skriva mer om det.


Idag händer det inte så mycket, vaknade runt 14 snåret, slängde mig i duschen, drog ner till gröna skylten och inhandlade en platta svensk starköl. Har inga planer på att bli full ikväll, dricker  nån öl för att det är gott helt enkelt. Har varit på lyset 1 gång sedan juldagen, och det var inte på nyårsafton. Det var på inflyttningsfesten i Trysil hos Josefin, Mickis och Åsa. Det va kul.
Vi får se om det blir utgång i helgen, har inga planer och det är väl inte så många som hört av sig om fest heller, men ryktet säger att det är partaj på DIDO, vansbros största inneställe nuförtiden.




Denna vecka har
i övrigt handlat om dataspel och TV-tittande? (Nörd, njaa inte direkt, vad ska man göra då i lilla Vansbro?)
Storstädning i onsdags, förkylning från måndagen tills igår, torsdag.
Blev aningen urless igår på allt, så jag och bulan beslöt oss för att ta en trip till borlänge för o käka på donken. Sagt och gjort, kom dit till kvart över tolv cirkus. Mata i oss lite föda, för att bränna hemåt igen.

Nu orkar jag inte skriva nå mer, vi får väl se hur helgen slutar! Ha det gott allihop. Ciao

Kommentarer
Postat av: Heed

Ja och adam får ta jaga dom med planka som tycker något :P

2009-02-16 @ 23:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0