Adam 23år, grattis!

Nyvaken efter en tröttsam dubbelskiftsdag på arbetet, så sitter man här igen. Egentligen borde man sova som normalt folk skulle gjort. Ibland ställer man upp för att slippa kaos. Tur är väl att man själv tjänar på det för att slippa stress och pinsamma situationer dagarna efteråt. Ska väl inte direkt säga att jag enbart ställer upp för min egen skull, utan att ansvarskänslan hoppar in och säger att det måste göras någon gång då och då, även för arbetets skull.

Hann väl i princip sova 3.5 timmar på min lediga tid emellan passen, vilket jag imorse kände var nödvändigt. Ändå ringer jag och beställer väckning till klockan två av Tobbe, skönt att gå upp i tid, men kan nog garantera att det blir en tupplur till kvällen innan nästa nattpass börjar.

Jobbar natt denna vecka ut för att vi lär komma ikapp. För varje skift man gjort känner jag mer och mer att uppsägningen var ett bra val. Må hända att man får smaka på sin egen medicin efteråt, men den smällen får man väl ta då isåfall.

Adam San fyller 23 år idag. Grattis mannen! Hade varit ganska kul att åkt ner till Storstaden för att dricka och fira födelsedagen, men med alkoholen lagd på hyllan för ett bra tag framöver, så får vi flytta fram det till ett senare skede.
Kan nog med största sannolikhet nämna att när det väl firas, så firas det rejält istället!



haha


Grattis Adam San som fyller 23 idag!


Detta var nog allt för denna gång. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Heed

Så sant så sant min vän vi ska supa den där lilla fan under bordet om vi åker dit eller om han kommer hem :)

2009-01-14 @ 16:02:26
Postat av: Adam

Haha va i helvete har du hittat för bild haha den va passande =))



Tack anyways Daniel san =)



haha och ohh neeej Heed alla vet de slutar med att jag sitter där o wajnar om partyn eller sunset beach

2009-01-14 @ 18:18:08
URL: http://wincraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0