Första inlägget

Happ happ, då var det dags att hoppa på denna trend också. Eller tja, kan alltid försöka iaf, kanske hatar skiten och lägger ner lika fort som man började. Har aldrig riktigt orkat lagt ner någon energi eller tid på att skriva för mig själv eller andra. Hatade det redan innan skoltiden började. Ni som läser denna om det nu finns några stackare som verkligen orkar det så kan jag säkert garantera er att det inte kommer att uppdateras lika ofta som andras då jag inte har så mycket att skriva om. Skulle kunna skriva ner massor om det föregående förbannade året och all tragedi och sorg som drabbat mig och de närmsta. Då jag skapade denna blogg detta år och gärna vill försöka se ljusare på framtiden än man kanske kan, så tänker jag inte gå in så mycket mer på det just nu. Kan lägga upp en bild iallafall, finns säkert dom som uppskattar det också!

carro och jag i london sept 2007

Bilden är tagen på mig och Carro  i London September 2007.


Skulle kunna tala om lite hur denna vecka har varit iaf. Började med en fin förkylningsattack, låg i feber och någon hosta som jag aldrig varit med om tidigare. Inte riktigt så illa var det kanske, men denna hosta gjorde ont. Jobbade i måndags, blev sjuk på kvällen, jobbade på tisdagen fast jag inte mådde speciellt bra. Men ansvarskänslan tog över lite då det verkligen fick lov att jobbas extra för att vi skulle kunna hinna med. Sen på kvällen så ringde jag in och talade om att jag blev hemma resten av veckan för jag vill gärna bli frisk. På onsdagen tog jag steget som jag verkligen tänkt över, känns det som iaf, jag sa upp mig från jobbet! Säkerligen första gången i mitt liv som jag har tänkt på mig själv i första hand. Yay!
Sa upp mig ifrån jobbet för att jag inte mår riktigt psykiskt bra utav att jobba ensam i dessa tider. Helt själv. Det är den största orsaken till uppsägningen. Resten kan jag hålla för mig själv.

Vidare i veckan har jag inte gjort så mycket mer än att spelat lite dator, pratat med kompisar, haft besök, sett på film osv.
Finns nog inte så mycket mer att ventilera ur mig nu så jag får börja spara ihop lite tankar och upplevelser till ett nytt inlägg.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: tMe

Starkt gjort att säga upp sig... jag tror inte det har hänt många gånger i vår kära kommun inte.. dags för nästa äventyr nu? <o/

2009-01-10 @ 20:07:13
Postat av: Danne

Hehe, nja, kanske inte många alls som säger upp sig i dessa tider. Men om man inte trivs eller mår bra så är nog det den enda utvägen^^

2009-01-10 @ 20:10:01
Postat av: Patrik Björklund

La dig i min rss läsare så nu kommer alla dina inlägg dit direkt slipper man sitta och trycka på f5 som om det vore skunk! :-P

2009-01-10 @ 20:17:55
Postat av: buln

Pluff vad är fel på skunk nudå, det var ju grejt när vi gick på vuc!

2009-01-10 @ 20:29:43
Postat av: Frida

Bra att du tänker på dig själv! Man ska inte jobba på ett jobb där man mår dåligt. Och du hittar nog något bättre snart eller kanske det blir tillbaka till plugget kanske. Kul att du skaffat blogg!

2009-01-11 @ 13:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0