Sommartider!

Idag är en sån här dag då man bara inte orkar med vintern överhuvudtaget.
Längtar till sommaren och värmen. Finns ju för fan ingenting att göra när det ska vara kallt , mörkt och bara dystert ute.
Man jobbar, sover, äter, spelar dator och så ser ungefär alla dagar ut.

Blev väckt idag igen, vilken höjdare, då kanske man kommer i säng i tid ikväll. Det var väl iof inte så skönt att kliva upp och inte se ett dugg, man blir ju rätt matt efter nattskift. Olsson denna stjärna var det som ville ha håret rakat så jag fick hjälpa han med det så han ser prydlig ut till kvällens fest!
Folk har frågat om det blir utgång men jag avstår från dessa snälla erbjudanden. Måste ju hålla mitt eget löfte.

Nej nu får sommaren komma snart så man får ta fram sitt golfset och börja spela! Får nog tyvärr lägga wakeboarden på hyllan detta år med då man inte har råd med alla sporter, speciellt inte om man är arbetslös. O andra sidan så finns det ju andra brädsporter. T ex, longboard i snöån e ju aldrig fy skam. Väntar bara tills den dag man slår ihjäl sig i backen där. Olsson och jag fick ju nått knäpp i huvudet och tog största backen, va inte direkt en befriande känsla som det annars är, denna gång va man istället livrädd och skitnödig. Hade vi ramlat så hade nog ambulansen fått hämta oss.
Nåväl, man måste våga för att vinna!



Wakeboard Juli 2007.




Golf på snöå golfklubb sensommaren 2008.




Hultsfred 07, skapligt gött väder!


Ciao for now!


Kommentarer
Postat av: Joiz

Golf danne:) haha så snobb du är:)

2009-01-17 @ 00:01:23
URL: http://thastalker.blogg.se/
Postat av: tMe

jag har beslutsångest.. kanske får jobb i portugal hos en kompis i sommar men samtidigt vill man va hemma om andra är det :/

2009-01-17 @ 00:49:04
URL: http://tm3.blogg.se/
Postat av: Syrran

Lägger du av med Golfen bryter jag nacken av dig!!!!



Jag la ju ner en mindre förmögenhet på dina golfskor.....

2009-01-17 @ 01:53:50
Postat av: Danne

Hehe jovisst, men ändå, ta chansen o dra=) skulle jag gjort. Och snobb Joiz? Njaaa ;) Rolig sport! Typ beroendeframkallande på något skumt sätt :) hehe

2009-01-17 @ 02:13:38
URL: http://fusse.blogg.se/
Postat av: Danne

Sluta skojja om priset nu va? såg väl vad dom kosta eftersom jag titta på skorna och prövade dom innan, sen ska du köpa dom i smyg för jag inte köpte dom!

2009-01-17 @ 03:04:41
URL: http://fusse.blogg.se/
Postat av: Emil

Haha, javisst är tiderna nu fram till sommaren skit tråkig. Önskade att jag vore hemma hos er och gjorde nått skoj. Men snart kommer jag i och för sig hem till dig och er. Den 23e närmare sagt. Det där med longboard i snöånfår du verkligen ta med mig på. Blev allt lite åkande på förra året 2008.



Det där med jobb, det kommer att ordna upp sig, så småningom. Kanske skönt att få ta ett (brake) också. Som du sliter och ger för det där företaget, så förtjänar du inte mer än ledighet mannen.



Just nu, så letar jag en annan lägenhet som jag och maria kan bo i, för framtiden. Jag önskade att detta vore klart. Då hade jag lätt bjudit ner dig till Stockholm för att göra nått extremt roligt. Letar efter ett ställe som ligger lite utanför stan. Det där med att bo i mitt i centrum, är faktiskt ingen höjdare eller nått jag väljer i förstahand.

2009-01-17 @ 08:33:40
Postat av: Danne

Klart vi ska slita med dig till snöån, men du får köpa skydd först =) de borde alla ha! Iof är det bättre att lära sig den hårda vägen, då vet man att man inte ska ramla om det gör så ont :P

Vi lär nog till stockholm nångång, snart bor alla där så det är ju oundvikligt! Fast stockholm är ju inte favoritstaden för min del men det ska nog ordna sig! =) När det blir vet jag inte, det visar sig och återstår som en överraskning!

2009-01-17 @ 10:37:49
URL: http://fusse.blogg.se/
Postat av: Micke

haha, golfskorna blir vassa och inte pa hyllan denna sommar!



Snedberg!

2009-01-30 @ 08:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0