Carros födelsedag - 860708

Idag är det Carros dag! Tyvärr, som förra året så fick vi inte fira denna dag med dig heller, men jag önskar att vi på något vis finns där, alla dina närmsta, och firar den med dig och att allt är som det borde varit, att du inte vet vad som hänt dig, mig och de andra, utan att allt är som precis innan, fast bättre! Du är den vackraste och snällaste ängeln som finns där uppe, och jag hoppas du firas med tårta, ballonger och massa paket fulla med snygga skor! Idag blir det tårta och blommor för min del och jag hoppas du tar del utav mitt sätt att fira dig! Puss på dig gumman!



Bilden är tagen på Carro när nya kameran testades.

Kommentarer
Postat av: LindaBoo

Så fin bild!! Hon har nog världens kalas just nu!!

Tänker på dejj/er!! Kramar Linda

2009-07-08 @ 15:42:01
URL: http://lindaboo.blogg.se/
Postat av: Lina

Grattis till världens bästa Carro!

2009-07-09 @ 00:38:27
URL: http://linamoen.blogg.se/
Postat av: Filip

Världens bästa gladaste Carro! Hoppas du hade en bra dag! <3 Kramar

2009-07-10 @ 03:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0