Äntligen fått tummen ur!

Snart börjar ting falla på sin plats...
Visumet till australien är äntligen sökt! Nu återstår det väl o få ett nej då :P Började skriva i ansökan på en sida som folk tipsat om, även AF... jo tjena jag ska betala 2k extra för nåt företag ska stå med support o så.. Så fick börja göra om ansökan på riktiga sidan. Nu är det klart iaf, bara o vänta på svar!! Fan va härligt o bara dra iväg från kyla o rusk!




Imorgon hade jag tänkt tömma gamla lägenheten så jag bara har städningen kvar. Är iof inte så mycket kvar nu, men alla garderober är fulla och badrummet har jag inte börjat riva i ens. Kommer väl ta en halv dag o sen köra till tippen med massa kartonger o skit som man sparar på sig.

Jag har en vecka kvar att hinna med massa annat pyssel, typ bygga klar en bar.. rätt fränt faktiskt, äntligen göra nåt med händerna så de e skoj! Reslutat kan ju bli lite hur som, men vafan, jag är ingen utbildad hantverkare heller - än! Har faktiskt planer på att utbilda mig efter jag rest o jobbat lite. Om det inte blir resa av någon anledning som att visumet inte vill igenom, så blir det utbildning snarast.
Hmm.. what else... packa ryggsäcken, lista ut vad som verkligen behövs i den, ett litet reseapotek, underkläder, ett par joggingskor, ett par shorts, sen köpa resten på plats får det nog bli. Som vi hade tänkt oss så kör vi storshopping o inhandlar resväska sista dagarna i bangkok innan vi flyger hem, så slipper vi ju konka runt på sån skit. Har troligtvis hittat boende på första stället vi ska också, billigt för bungalow närmast vattnet, cirkus 37kr skallen per natt! Ja det blir nog bra det där.. Måste komma ihåg kameran, så slänger väl upp nån bild om vi sätter oss på nåt it-café!

Nej nu sova,
de är en dag imorgon också!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Emil

Grymt! Jag hoppas med alla tummar, att resan till Australien blir av för dig, den är du verkligen värd. Ja, du är som din far du, lika händig och vet hur saker ska byggas ;) Art nr 2 -:)



2009-11-09 @ 23:02:45
URL: http://www.aramiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0