Update...

Sedan det sista inlagget har inte mycket hant. Vi har tagit det lugnt.. Dar vi bodde forst (hos Mr.Pot) sa fick man se ganska mycket skoj :) Det bodde en kille fron italien som hade sagt kanske 2 saker till oss, skapligt flummig man maste jag tillagga. Massa smasaker man kunde skratta at for han va sa vack i huvudet. Han anvande uppenbart maja och svamp. Det fanns en svampdrink dar vi bodde om man ville det, 2 tyskar tog en san mushroom-shake innan halfmoon partyt och aven en del engelskman. Agaren sjalv skratta bara at dom o froga om dom sog aliens som de pastods gora. Anyhow, tillbaka till italienaren.. haha, kvallen innan vi drog sa satt vi och tog ett par ol och han satt med Dan vid ett bord och pratade o drack ol utanfor restaurangen, det small till som fan och Dan borjade skratta, vi vander oss om o flummot hade satt sig pa bordet, som var gjort av sten, och lyckades valta skiten o satt dar i sanden o undrade vad som hant. Dan berattade ocksa att italienaren hade MYCKET otur.. Ungefar varannan timme sa hande det nogot som gick totalt at fan for honom:) Papi visade ett korttrick som ar skapligt fult. Papi visade t.o.m hur man gjorde tricket och italienaren bad han gora om det och fattade fortfarande inte hur han kunde veta, fast han 30sek tidigare visade hur tricket gick till.. Noll koll. Efter vi suttit och haft trevligt o fott en uppvisning av italienaren hur man flar en kokosnot pa 10 minuter nar agaren sjalv gor det pa 30sek, hander en ruskigt kul sak.
Pot kommer inrusande fron koksvagen med en kniv eller not i handen och sager at oss att folja, vi springer efter genom koket och tror att vi ska hitta pa nogot bus (dom brukade javlas lite med allihopa, vacka dom med smallare under hangmattan nar folk sov osv) han springer in i ett rum och vi kikar in o undrar vad som hander, ut kommer en naken man fron osterrike o skriker "come come" o pot sager "what come" do kommer han pa att han visar lillsnorren for alla oss som stor dar. Det visade sig att hans hora hade last in sig pa toaletten, sen fott epelepsi (stavning) o lag o skakade pa golvet med byxorna i knavecket. De va bara Dan och pot inne dar o vi stod utanfor o pratade. Papi o lunk pratade om att man ska stoppa not munnen sa dom inte svaljer tungan och vi pratade med Mr.italiano om det flummig som han ar sa sager han "you can put mushroom in her mouth" till oss som det basta forslaget han kommit pa! haha o nar situationen ar som den ar, o ni som vet hur jag kan vara, so kan jag aldrig halla mig for skratt nar man verkligen maste knipa kaften. Jag vrolskrattar o har svort att holla mig, tankarna pa en fet 40ars man med lillsnorren i vadret och holler for den, svamparna i munnen pa en som fatt ett anfall, nej nej nej gud, det gor inte. Men det hela gick bra och idioten som hade horan i rummet satt sig vid oss i restaurangen efterat och tog en ol innan han gick tillbaka.. Dumt o vara kvar o kolla laget pa stackarn..

Nu iaf sa ar vi vid Koh Samui och akte hit i fredags. Vi skippade Koh tao och akte hit direkt. Vi bor pa ett okej stalle, samre service och inte lika roligt som vi haft innan, men vi ska stanna i en vecka har och har lite planer pa utflykter o zoo m.m. Idag har vi varit och gatt omkring lite i byn och atit pa en svensk restaurang. Dar blev man kallad lule-bo pga dialekten, de va ju bra! Men god mat och hyffsade priser, en plankstek blev det for mig, lunk at skagentoast som forratt och sen stuvade makaroner med kottbullar, papi at korvstroganoff.. Mumsigt.
Imorgon blir det zoo och ga runt onsdag ska vi nog pa en utflykt till ett fint stalle dar kameran maste med. Tyvarr fungerar min kamera piss men det blir nog bra!

Hors om ett tag

Ciao!



Kommentarer
Postat av: Dan.i.

haha! jag dör av skratt av bilderna jag fått i huvudet nu!:=) Ska bli skoj att höra alla historierna sen! :=) ha de gött så hörs vi snart!

2009-11-30 @ 00:36:46
Postat av: Emil

HAHAHAHA!! Fy fan vad jag skulle vrålskratta om jag vore där med er, HERREGUD vilket ögonblick. Haha, kan inte sluta skratta här, när jag läser ditt inlägg. FY FAN VA KUL!!!!.

2009-11-30 @ 12:14:26
URL: http://www.aramiz.se
Postat av: Bulan

HAHAHAHAHHAHAHAHHA .. Åh där skulle man sett.

Tack så mycket för vykortet, skrev på Lunks facebook och bad han tacka dej men jag skriver här med!



Ha det så bra nu :)

2009-12-04 @ 13:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0