Griseri

Satt precis och läste kvällstidningen och fick se den nya trendens husdjur - MICRO PIG!
Hahaha vafan. Om nån vet vart man köper såna så släng in en comment direkt!
Började googla lite och hittade en länk där artikeln även innehöll ett videoklipp plus lite mera bilder.
Undrar om aftonbladet får ta sina bilder från vart de vill fast det är copyrightade - på tal om ingenting..
Expressen däremot, skriver iaf ut vem som tagit kortet eller vem källan är, i detta fall åtminstånde.
(Jajämään, jag tar precis vilka bilder jag vill, ville mest klaga på aftonbladet) Nåja här är länkarna:


Grisar på Daily Mail

Den som har lite problem
med engelskan, så har ni aftonbladets länk här:

Grisar på Aftonbladet



Som ni ser (ni som bryr er) så har jag inte tagit bort copyright märket iaf:)



Ahh whatta!!
Om ännu bättre, ifall någon vet vart man får tag på en Spenslig lori (slender loris) så vill jag gärna veta.
Förutom att man kan köpa dom på marknader i Indonesien för ca 20 US Dollar... (om jag minns rätt)
Vill tillägga att ni som googlar inte tror att jag vill ha en för att Indier vill åt deras ögon för det tydligen ska hjälpa mot ögonsjukdommar eller dålig potens... :P

Så här söta är dom!!




Videoklipp: One Day in the Life of Sonya


Over & out!

Kommentarer
Postat av: Emil

Herregud, vilka trender det går nudå :D hahahah!!! Men jag erkänner den lilla filuren till djur med stora ögon, var verkligen söt!!!!

2009-10-08 @ 22:35:12
URL: http://www.aramiz.se
Postat av: Heed

Hahaha klipp in ditt huvud på djuret längst ner :D

2009-10-09 @ 20:31:47
Postat av: Anonym

Fast jag vill ha en microgris, mmm mmmmmmmmmmmmm elller egentligen vill ´jag ha alla djur

2009-10-10 @ 03:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0