Muse!

Det är tamejfan svårt att uppdatera ofta har jag märkt. Har inte orkat lagt ner någon tid men men..
I lördags var vi på den efterlängtade Muse-konserten! Satan i gatan vad bra dom är. Trodde förra spelningen för 2 år sedan var svårslagen, men de lyckades. Läcker scenshow, betydligt snyggare än sist, och då var den förra djävulskt bra! De hade bra låtval, fast som sist så saknar jag några låtar för att jag skulle bli helt nöjd.
För övrigt en rolig lördag när vi var ett gäng från vansbro som knallade omkring på stockholms gator med egen trubadur - brorsson! Lite svårt att ta oss in på krogen när de frågar hur många vi är i sällskapet och vi är 10st, o förstås så har vi 2 utan leg :P Vi kom in vid 02 på ett ställe iaf, sen delade vi på oss efter stängning. Som för två helger sen så blev det massa tok o skratt mestadels av tiden.. sjukt.



Foto: Lunk

Nu är det bara 2 veckor kvar tills vi drar till thailand också, skapligt man längtar! Fullbokad till max innan dess då jag ska hjälpa farsan så mycket jag hinner, dessutom flytta ur resten av sakerna i lägenheten och städa ur den..
Just nu håller jag även på med visumansökan och lite planer till Australien som jag ska försöka åka till asap, blir förmodligen runt årsskiftet om det blir som jag vill.. återstår o se om man ens får det klart med visum och kan åka dit ;) Men det ska väl gå bra hoppas jag! Nej nu har jag inte tid med detta trams mer!
Ha det!!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Patrik Björklund

Götta med australien och thailand, skapligt avundsjuk :P

2009-10-27 @ 12:41:52
Postat av: Danne

dodod hehe ja kan förstå det, du har ju pushat en del till det å :P

2009-10-27 @ 13:26:08
URL: http://fusse.blogg.se/
Postat av: Patrik Björklund

Ja vafan du får passa på som fortfarande är ung och viril! :P

2009-11-09 @ 10:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0