The Resistance!

Äntligen har Muse släppt sin nya skiva "The resistance". Åkte väl hem direkt ner på datorn, känns som det kvittar när jag redan bokat skivan på Ginza, men det dröjer ju några dagar tills den dyker upp.. kommer inte ihåg releasedatumet, men det va nu i dagarna om jag inte missminner mig! Skivan är ruskigt bra, stilen känns ganska annorlunda fast ändå inte.. lyssna på den, ett hett tips! Det jobbiga är väl att man tjatar ut den här skivan totalt också som med allt annat, har redan slängt in den på usb tilli bilen, den går varmt i hemmet och när man jobbar o donar så finns den ju _givetvis_ på ipoden också! Iof så finns det väl en baktanke med o lyssna så mycket på den just nu.. I oktober så smäller det! Muse-konsert i El Stockholmo för andra gången!!! Fy fan va skönt, längtar ihjäl mig! Nu sist dom spelade på Hovet så rocka dom röven..! Deras ljusshow o allt va ju oslagbart. Saknade ett par låtar som dom inte spelade, men men, bra var det!




Lyssna på Mus
e - Resistance genom att trycka på bilden ovan!


På tal om ipod.. orka att apple ska vara så jävla speciella med skit dom tillverkar, itunes är nog det värsta dyngan jag använt. Varför inte bara ha det så simpelt som allt annat som typ usb-minnen o skit, där man kan sortera, ta bort, slänga in nytt osv.. enkelt o bra? bläh!

Hm, nå vad har skett sen sist då?
Inte speciellt mycket. Jag och lunk småjobbar o hjälper farsan med allt möjligt. Har spenderat sista veckan med o svetsa lite saker, slipa fasaden, börjat grundmåla huset, lekt ställningsbyggare, lagt klart golvet med klinker och fogat det.. Nu ska jag fortsätta och svetsa klart de sista prylarna så vi kan bygga vidare på saker och ting.

Lunk har fått idén att börja springa, så vi började efter ett arbetspass o löpa en ca 2km eller nåt, hade ju klarat längre, men vi har tänkt börja springa i lungt tempo o mindre sträckor för att sedan trappa upp det. Har endast hunnit blivit 2 gånger sen fredagen eller när vi satte igång. Det sjuka är att vi sprang iväg kl 09.00 en morgon, som vi normalt brukar lägga oss annars ;) Kan nästan garantera att vi inte ens var med och sprang på "gympan" kl 09.00.. då hade man väl "glömt" kläder, och fick ta en promenad istället, och blev man tvingad o springa så genade vi så det stod härliga till, Sweet! Nu ska vi hursom försöka hålla detta och få upp ett litet flås få se om det går, sägs ju vara bra mot ansträningsastma som man tyvärr får dras med. Upp till bevis :P
Nu ska vi ju inte överdriva träningen som du... ja du Heed! Du vet vad jag sagt åt dig haha!! =)
Om vi håller detta kanske vi kan löpa med dig någon vacker dag om... sisådär några år kanske??


Nja, vettefan vad mer jag ska skriva om. over and out!

Ciao!






Kommentarer
Postat av: lunk

mjaaaa, får ta en löpis när jag kommer hem igen då :D

2009-09-17 @ 19:48:41
Postat av: Heed

Haha varför drar du in mig i det här! :D va lunk och jag som slog vad från början :D jag har ej sprungit än ska ut snart :D idag alltså haha !:D

2009-09-17 @ 19:56:36
Postat av: Danne

Hahha heed du e så blåst :P

jo lunk de får vi allt ta o göra! Nu får jag min dagliga dos av träning både fre-lör-sön.. golf!!

2009-09-17 @ 21:06:30
URL: http://fusse.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Säg till om ni ska löpa sånna där kortsträckor så hänger jag på. :)

2009-09-18 @ 10:57:28
Postat av: Heed

Det tycker jag vi ska göra jag lär få upp flåset riktigt i löpningen den är jävlig för mig

2009-09-18 @ 18:12:11
Postat av: Danne

Wedge, jag hör av mig nästa gång jag drar ut! Det blir nog vilken dag som helst nu..

Heed, ja då får du ta o träna, snart ikapp dig nu :P

2009-09-22 @ 22:31:18
URL: http://fusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0