Kort update

Nu har robin kommit tillbaks från ett jobb som låg ca 60 mil härifrån.
Förra helgen så var vi på 40års kalas hos snubben vi plockade vattenmeloner åt.
Efter kalaset så åkte vi iväg 10 pers totalt och campade vid big river i några dagar och fiskade. Riktigt skoj o tälta, fiska och umgås. Vi fångade totalt 19 barramundi, sen fick vi några sköldpaddor på kroken, catfish m.m.

Robin och jag ska till katherine nu i helgen på årets största show med massa rodeo och boskapstävlingar, hästridning o allt vad som hör till. Kan garantera att jag inte ska rida något denna gång. På måndagen kör robin mig upp till darwin så jag får möta ortopeden på ett privatsjukhus och det kan eventuellt bli operation redan dagarna efter om det vill sig så väl / illa... ?

Vill ni ringa så tror jag att vi kommer att ha mottagning nästan hela tiden, och svarar vi inte så skicka ett sms för det börjar bli irriterande när man har x antal missade samtal från "anonym" :)

Uppdaterar igen så fort vi har varit med om allt jag nyss nämnt.

Ha de gott

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej Daniel!



Hoppas det blir bra i knäet. Ta det lite lugnare med äventyren nu. Var rädd om er! Kram Lena(Robins mamma)

2010-07-16 @ 10:49:35
Postat av: Emil

Ja, lova mig inga fler skador daniel, the man. Hoppas verkligen inte att du behöver operera något. Alltså herregud vad det där landet lär vara stort!!!! "Robin kom tillbaka från jobb, som låg 60 mil bort". INTE ILLA! Skulle vilja ha en trädgård med vattenmeloner med, låter ju helt fantastiskt. Tänkte tillbaka på mitt första jobb, som jordgubbsplockare vid hulån. JÄKLAR VAD MAN ÅT JORDGUBBAR DÅ. Kan tänka mig ni lär ätit en och annan melon med -:)



Ha det gott mannen, sitter på tåget till upplands-bro för att lämna av lite nycklar o dyligt. Ska nu 1 månad vara inne på kontoret mitt i stockholm för att jobba. Känns ändå skönt att inte behöva åka ut till upplands-bro på ett bra tag.



//EMIL

2010-07-27 @ 08:27:22
Postat av: Danne

Tjenare! Ja vill du ha massa vattenmeloner i trädgården får du skaffa något stort =) Vi åt en del, men inte alls så mycket som jag trodde! I värmen dricker man hellre mängder med vatten och orkar inte sulla runt med meloner. En och annan hade vi väl som tillbehör till våra ädla nudelsoppor och gröttallrikar haha! Hoppas du får det skönt på kontoret och att det regnar varje dag du är där. Finns väl inget värre än att titta ut och se vilket toppenväder det är och man får sitta inne bara för det! :)



ha de kung

2010-07-28 @ 06:13:32
URL: http://fusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0