En update om update

Nu har vi varit och jobbat i ett gäng veckor ute på en cattlestation. Har inte haft internet på 3-4 veckor så kommer lägga ut ett inlägg senast nästa vecka. Måste försöka komma på vad vi har gjort och tjuvkika på lite bilder så det stämmer lite iallafall. Riktigt roliga upplevelser har vi haft och är glad att vi åkte dit. Nu har vi funderingar på att dra ut till tapps Big River över helgen och eventuellt hjälpa till med lite jobb där samt unna oss lite kul. I början på nästa vecka drar vi till darwin för att organisera lite, hälsa på familjen Quartermass och på fredag så kommer igor o markus hit och hälsar på i 1 månads tid. Gosse vad roligt det ska bli!
Men men, uppdaterar lite mer när jag fått tid o skriva som sagt.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Emil

Gött! Jag skulle nog bli galen till en början, att inte ha tillgång till internet. Ja, unna er lite kul nu och jobba inte bara.



Själv var jag helgen som var, upp en sväng till Vansbro och åt pizza med Jan Hinden och Bjölle. Åt på pizzerian som låg vid saltvik. Kan tänka mig det är den pizzerian som du varit med och byggt på. Men verkligen god pizza där iaf.



Over & Out

Emil

2010-09-28 @ 07:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0